Update team 2 - Reisverslag uit Chanthaburi, Thailand van Karin Toorn - WaarBenJij.nu Update team 2 - Reisverslag uit Chanthaburi, Thailand van Karin Toorn - WaarBenJij.nu

Update team 2

Door: Frans, Evert-Jan, Herman

Blijf op de hoogte en volg Karin

21 Maart 2013 | Thailand, Chanthaburi

Na de persconferentie van maandagmorgen, vertrokken naar Chantaburi. Onderweg door 2 nationaal parken gekomen waar olifanten leven. Toen we in het donker op onze bestemming in een bungalowpark midden in de natuur aankwamen, hebben we onze bungalows bekeken en na een douche heerlijk gegeten.
Woensdagmorgen 20-03-2013 om 7.30 uur ontbeten (we waren al voor de kok aanwezig),en daarna vertrokken naar ons eerste bedrijf voor invulling van het adviesprogramma. Het was ontzettend warm, veel moeten drinken, maar toch goed ons programma kunnen volgen. Vanavond een flinke
zeebaars gegeten (erg lekker), en het programma voor morgen voorbereid.

Groeten Frans, Evert-Jan en Herman

• 21 Maart 2013 - 14:09

Bernadien Bakhuis:

Je kunt wel zien dat in team 2 geen vrouw zit.... kort en bondig verslag maar misschien volgt er nog wel een uitgebreidde versie.
    Terwijl ik dit schrijf dwarrelen de vlokjes sneeuw weer naar beneden, wij drinken geen water maar warme chocomel.
    Misschien dat ik Herman vandaag nog wel via Skype spreek anders veel succes allemaal toegewenst!